Képzeld, megtörtént, amire legkevésbé számítottam! Meghallgatta a panaszos podcastemet a Wizz Air képviselője és rám írt a cég, hogy szeretnének megszólalni az ügyemben. Na jó, gondoltam, házhoz jönnek a pofonért? Ám legyen! Hátha előrébb jutnak az ügyeim, amik az ő hibájukból állnak hosszú évek óta… Egyedülálló beszélgetésre készültem, mert erről a cégről nem az a hír járja, hogy sok reklamálót személyesen felkeres és a hivatalos csatornán sem kaptam választ. Szerinted kifizeti a Wizz Air azt a szemmel látható összeget, amivel évek óta tartoznak? Képes egy ekkora cég beismerni, ha téved és – ami a legfontosabb számomra – tudnak bocsánatot kérni? Ezek és még kismillió kérdés forgott a fejemben, ennek apropóján éltem az ölembe hulló lehetőséggel és tudtam őket első kézből kérdezni olyan témákról, amik mindenkit érinthetnek, hiszen a COVID-19 miatt rengeteg a reklamáció. Hihető az, hogy a pandémia után nem lesznek drágábbak a repjegyek a megnövekedett érdeklődés és csődbe ment társaságok hatására? De ha már belejöttem, ezen felül felhívtam egy fogyasztóvédelmi jogászt is, hogy beszéljünk a történet meglepő fordulatairól. Ha érdekel, hogy mi keveredett ki ebből a rendkívüli helyzetből, tarts velem! 🧨‼️‼️‼️ BREAKING!!! Sikerült a megjelenés előtt újra, ezúttal telefonon beszélnem vendégemmel! A maratoni adásból az is kiderül, mit intézett András az ügyemmel kapcsolatban és mi a Wizz Air hivatalos válasza a panaszaimra. ‼️‼️‼️🧨 Ígérem, különleges repülés lesz! Vendégem Radó András, a Wizz Air szóvivője, valamint Kiss-Benedek Damarisz, a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének (FOME) jogásza és a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodahálózat koordinátora. Rédl Ádám vagyok és veled együtt keresem a válaszokat, készülj egy rázós utazásra a Wizz Airrel! Kövesd a csatornámat és nézz a lábad elé! ✈️ 😷🎒🗺💰

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük