Kiállsz az igazadért, ha hibás terméket, gyenge minőséget, vagy rossz szolgáltatást kapsz? Vagy inkább ráhagyod a cégre elkerülve a konfliktust, lenyelve a keserű pirulát? Mikor éltek utoljára vissza a fogyasztói jogaiddal? Arccal (hanggal) vállalom a saját történeteimet és a leplezetlen tapasztalataimat ügyintézéseimről és panaszaimról a következő cégekkel: Horror cirkusz, Velence Spa & Resort, Szamos cukrászda Szentendre, MÁV, Apple, Wizz-Air, T-Mobil. A szakmai oldalról Kiss-Benedek Damarisz, a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének jogásza (FOME) és a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Irodahálózat koordinátora segít igazságot tenni. Rédl Ádám vagyok és veled együtt keresem a válaszokat. Kövesd a csatornámat és nézz a lábad elé!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük